С 5 долара за 5 дни в 5-звезден хотел за 5-тото издание на Grand Live Poker в Талин – част 2

Ден 2 от турнира започна отново в 13:00 часа и бях разпределен на маса 1, място 3, играчите бяха доста по-добри в сравнение с тези от първия ден. На масата трябваше да играя с трима естонци, финландец, словак, руснак, белгиец и грък.

Играта започна добре, но в няколко ръце ме вземаха лошо. При около 20,000 чипа взех ръка с АК и стакът ми се върна малко над началното ниво за деня. Тогава дойде моя най-голям пропуск – докато си оправях чиповете, ми раздадоха JcQc, блиндовете бяха 500/1000, преди мен имаше рейз до 3,000 чипа от ранна позиция, а аз още си оправях чиповете и си хвърлих картите. Рейзърът беше платен от CO играча, малкият и големият блинд се фолднаха. На флопа се подредиха Tc, As, Kc. Направо ми стана супер гадно, че не бях в раздаването. В крайна сметка рейзърът обърна КК, а играчът от позиция CO обърна 8cTc. Щях да се утроя и играта ставаше друга.

Излязохме в почивка и малко след като се върнахме, дойде и моя край в турнира. Същият играч с 8cTc, който после стана и трети в турнира – Veli-Pekka Penttinen, ме събра след неуспешен мой блъф.

ss

Така завърши участието ми в мейн евента на Grand Live Poker Series, сезон 5 в Талин, Естония. От 118 участника завърших на 43-то място. Хвана ме яд за последното и предпоследно отиграване, но това е играта – да знаеш кога да играеш и кога не.

2014-09-11 00.03.09

2014-09-11 19.56.21

Оттук започна и моята разходка из столицата на Естония.

Поразходих се до пристанището, където бяха акостирали огромни пътнически лайнери, и финландски туристи (млади, стари, баби, дядовци) в несвяст купуваха в специални магазини за алкохол огромни количества специално създадени за тях кашони с водка, физове и други питиета.

Като се завърнах в хотела, се оказа, че започва турнир за забавление – Partners Poker, с вход €50+10, който се разделя между двама играчи. Попитах организаторите аз как мога да играя и дамата се провикна в залата, дали има някой желаещ да играе с мен в този турнир. Веднага един симпатяга с шотландска поличка се съгласи и така станахме „двойка” за турнира 🙂

Правилата на турнира бяха, че всеки от партньорите играе по 15 минути и се сменя с другия. Започнахме с 10,000 чипа, като аз му предоставих възможността той да започне първи. След 15 мин. имахме към 15,000 чипа. Седнах аз, играх 15 минути, нямаше добри карти и станах с 13 000 чипа. Така след 4 нива и що горе късмет бяхме се върнали до началния стак от 10,000 чипа. Тогава решихме да пробваме със следната стратегия, играем fold или all-in, докато не натрупаме достатъчно чипове за игра. На моите 15 минути първо влязоха АК, влязох all in, но спечелих само блиндовете. След две раздавания отново имахме АК и големият блинд ни посрещна с две QQ. На флопа се обърнаха АК4, но на ривъра се обърна Q и така отпаднахме от играта.

Следващият ден реших да го отдам на разходка и се отправих към стария град на Талин – разкошно място за всички гости и туристи на града. Основно магазини за сувенири и много китни ресторантчета и бирарии. Отдадох се на разходка по музеи и разглеждане на старините къщи, кули и забележителности на стария град. Купих сувенири, пих бира, ядох боб на свещи и завърших със специално приготвени бадеми с четири вида вкусове, аз пробвах с захар и канела.

В градината на датския крал посетих Maiden Tower Museum – café и Kiek in de Kok & Bastion tunnels, внушителната кула и бастион ми предложиха пътешествие във времето, като започнахме от 1219 година и стигнахме в тунелите под бастиона – чак до 2219 година. Уникално съоръжение, което ми отне повече от 3 часа, за да го разгледам. И за пореден път се убедих, че от култура и туризъм може много да се печели. Всичко в Талин е направено за улеснение на посетителите и на служителите, на входа на музея ми закачиха два стикера на тениската и един на ръката, в който имаше  вграден четец, без който нямаше как да вляза в кулата с тунелите и бастиона.

2014-09-12 12.02.43

2014-09-12 12.03.15

2014-09-12 14.04.42

Заредих се отново положително, пих една кока–кола с отстъпка :), защото бях закупил комбиниран билет и се отправих към най-високата точка на стария град, за да снимам гледката, която се виждаше оттам.

Върнах се в хотела за вечеря, отново осигурена от организаторите, а след това се отдадох на активна почивка.

В събота, след сутринната програмата (фитнес, плуване и закуска), се отправих към търговските центрове, за да видя какви марки предлагат, какви са цените и да се разходя, докато чакам началото на финалната маса на турнира. Имаше всичко и за всеки, който каквото иска и както го иска. Добри цени, хубави разпродажби, оказа се, че и за това Талин си го бива.

Финалната маса започна в 13:00 часа на ниво 18 и блиндове 3000/6000, анте 500. За финалната маса се бяха класирали 3-ма финландеца, 2–ма представители на Естония, от които и единствената дама на финалната маса, 2–ма гърка, 1 представител на Словакия и един ирландец. Парите, които трябваше да си разпределят, бяха: от 28,600 евро за 1 -во място до 3,360 евро за 9–то място.

Получи се интересна игра и след 24 нива на ниво 25, блиндове 15 000/ 30 000, анте 3 000 приключи първата спирка от сезон 5 на Grand Live Poker Series в столицата на Естония Талин. Първи завърши Konstantinos Meliopoulos от Гърция, втори се класира Gari Clark от Ирландия, а трети – финландецът Veli-Pekka Penttinen – моят екзекутор 🙂

На следващия ден в 06:20 часа с полет на Lufthansa отпътувах от Талин за Франкфурт, 9 часа престой и благополучно в 20:30ч. бях на летище София. От там – във Велико Търново и така завърши приключението, наречено GrandLivePoker Series сезон 5 Талин, Естония.

Изводът, който мога да направя за себе си, е: имам още много да уча. Затова – труд, учение, игра и анализ на това, което съм играл.

За любител мисля, че си е добре!!! 🙂

Благодаря за вниманието, надявам се да ви е било интересно и да съм запалил още хора да играят тази невероятна мисловна игра, наречена покер.

Жоро Ковачев

Велико Търново

Първа част

Здравей,

Във връзка с изпълнението и прилагането на GDPR (Общ регламент относно защитата на данните (Регламент ЕС) 2016/679)), те запознаваме с новата политика на pokernovini.com за поверителност. Тя има отношение към начина, по който се обработват данните ти.

Ние събираме данни за твоята активност чрез автоматизирани инструменти като „бисквитки“ и др., за да е възможно ползването на част от услугите ни, за да имаме релевантни статистически данни и за да позиционираме реклама, включително персонализирана спрямо твоите предпочитания.

Може да намериш обновените ни правила и условия на посочения линк.